Skip til hoved indholdet Min side Min side

Generalforsamling

Generalforsamlingen i 2025

Generalforsamlingen i 2025 blev afholdt torsdag d. 24. april kl. 19.00 på Hotel Harmonien, med nedenstående dagsorden.

Dagsorden:

  1. Valg af dirigent.
  2. Beretning for det forløbne regnskabsår.
  3. Det reviderede årsregnskab fremlægges til godkendelse.
  4. Budget opgjort efter varmeforsyningslovens prisbestemmelser for indeværende driftsår.
  5. Fremlæggelse af investeringsplan for kommende år til orientering
  6. Forslag fra bestyrelsen
  7. Indkomne forslag fra andelshavere/varmeaftagere.
  8. Valg af bestyrelsesmedlemmer*.
  9. Valg af suppleanter til bestyrelsen.
  10. Valg af revisor.

*Bestyrelsesmedlemmer valgt på generalforsamlingen d. 24. apr. 2025:

  • Søren Knudsen
  • Michael Mouritzen
  • Mette Bindeballe
  • Birger Rosager (valgt for et år)

Se den nye bestyrelse: BESTYRELSEN PR. 24.4.25

Referatet og bestyrelsens beretning, fra generalforsamlingen d. 24. april 2025, kan læses nedenfor, hvor beretningen er indsat i Generalforsamlingsfolder 2025

Generalforsamlingsreferater og bestyrelsesberetninger 

Se referater samt bestyrelsens beretning fra tidligere generalforsamlinger nedenfor.

20250424 Generalforsamling 2025 Generalforsamlingsfolder 2025 Ref. Generalforsamling 2024 Underskrevet Bestyrelsens Beretning For 2023 230426 Generalforsamling 2023 Bestyrelsens Beretning For 2022 Ref. Generalforsamling 2022 Underskrevet Bestyrelsens Beretning For 2021

Generalforsamling 2021

Se referat fra generalforsamlingen nedenfor samt bestyrelsens beretning.

Ref. Generalforsamling 2021 Underskrevet Bestyrelsens Beretning For 2020

Generalforsamling 2020

Se referat fra generalforsamlingen nedenfor samt bestyrelsens beretning.

Bestyrelsens Beretning For 2021 Bestyrelsens Beretning 2020

Generalforsamling 2019

Se bestyrelsesberetning 2019 og referatet fra generalforsamling 2019 nedenfor.

190429 generalforsamling 2019.pdf Bestyrelses beretning 2019.pdf

Generalforsamling 2018

Se bestyrelsesberetning 2018 og referatet fra generalforsamling 2018 nedenfor.

Bestyrelses beretning_2018.pdf 180416 Referat generalforsamling 2018.pdf

Generalforsamling 2017

Se bestyrelsesberetning 2017 og referatet fra generalforsamling 2017 nedenfor.

referat 2017.pdf bestyrelsesberetning.pdf

Generalforsamling 2016

Se bestyrelsesberetning 2016 og referatet fra generalforsamling 2016 nedenfor.

referat 2016.pdf
Driftsstatus

Følg os

Haderslev Fjernvarme

Fjordagervej 15

6100 Haderslev

Tlf: 7452 2188

info@haderslev-fjernvarme.dk

Telefontider til kunde- og leverandørsupport


Adminstration & Bogholderi


Mandag - Torsdag

9.00 til 14.30

Fredag

Lukket

Team Forsyning & Team Drift

Mandag - Torsdag

7.30 til 15.30

Fredag

7.30 til 13.00

Vagttelefon

Ved akutte tekniske problemer uden for åbningstid kan den vagthavende kontaktes på telefon 2043 8025


Betaling

CVR: 58061212

Bank: 7915 0001 000 167

EAN: 579 000 219 0797

IBAN nr.: DK1179150001000167
BIC kode : SYBKDK22

MobilePay: 148997

Cookiepolitik