Skip til hoved indholdet Min side Min side

Klagevejledning

Hos Haderslev Fjernvarme bestræber vi os altid på, at yde vore kunder den bedst mulige service, men selv den bedste service kan fejle eller nogle gange ikke opleves som tilfredsstillende.

Som selskab ejet af vore kunder forsøger vi løbende at forbedre vores service og den måde vi møder vore kunder på. Vi søger derfor gerne den konstruktive dialog, når tingene ikke opleves tilfredsstillende for en kunde.

Har vores service ikke levet op til dine forventninger, bedes du kontakte os, så vi kan få en god dialog om, hvad der eventuelt kan gøres bedre. Du kan kontakte os pr. mail eller telefonisk og finder kontaktoplysningerne nederst på siden.

Selv med de bedste intentioner om, at yde den bedste service, kan vi ikke altid stille alle tilfredse, da vi kan være begrænset af vores bestemmelser, som hviler på Varmeforsyningsloven eller anvisninger fra vores brancheorganisation Dansk Fjernvarme. 

Kan vi via en telefonisk eller skriftlig dialog ikke stille en kunde tilfreds er der jf. vore almindelige leveringsbestemmelser mulighed for at klage til myndighederne.

Nedenfor finder du en klagevejledning, som sikrer dig den rigtige behandling af din klage.

Klagevejledning
Driftsstatus

Følg os

Haderslev Fjernvarme

Fjordagervej 15

6100 Haderslev

Tlf: 7452 2188

info@haderslev-fjernvarme.dk

Telefontider til kunde- og leverandørsupport


Adminstration & Bogholderi


Mandag - Torsdag

9.00 til 14.30

Fredag

Lukket

Team Forsyning & Team Drift

Mandag - Torsdag

7.30 til 15.30

Fredag

7.30 til 13.00

Vagttelefon

Ved akutte tekniske problemer uden for åbningstid kan den vagthavende kontaktes på telefon 2043 8025


Betaling

CVR: 58061212

Bank: 7915 0001 000 167

EAN: 579 000 219 0797

IBAN nr.: DK1179150001000167
BIC kode : SYBKDK22

MobilePay: 148997

Cookiepolitik